Nails for all! ♥

I måndags hade jag Johanna här och gjorde sin student present från oss som var en valfri naglebahndling. Vi gjorde nagelförlängning och sedan baby blå naglar eller pastell blå. Naglarna tycker jag fick den snyggaste och coolaste färgen ever! Galet snyggt blev det!


 
I tisdags så hade jag min kära faster Jenny, hon önskade fansk förstarkning så det blev det. Vi gjorde på hennes naturliga för att inte göra dem för långa då dem växer väldigt mycket. Väldigt klassiskt och snyggt!

 
Är du intresserad av att fixa dina naglar? Jag gör allt från manikyr, spa och massag. Jag gör även förlängning och förstärkning. Låter något intressant eller har du frågor är det bara att höra av sig till mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0