En lyckad ridtur! :)

Hej! Dagen började med sovmorgon till halv elva, blev sen frukost framför tv:in. När jag väl kom från tv:in så tog jag mig ut till stallet och tog hand om min lilla dam. Hon var både gosesjuk och väldigt duktig idag. Först fick hon sig en omgång med ryckt borsten då hon var väldigt skitig. De är inte lätt att stå i några dagar då man är van vid att bli rycktad varje dag. Stackars Kajsa;)
 
Red på de Amrikanska gagg bettet för visst inte vilket humör hon var på, då hon kan bli lite het, när hon har vilat. Ridturen gick hur bra som helst, över mina förväntningar för trodde att hon skulle vara halft galen men icke. Så jag var väldigt glad och hon skötte sig väldigt bra och lyssnade på min hand och sitts även att det var väldigt varmt. Så efter en lyckad ridtur var Kajsa trött och varm/ svettig så hon fick sig en dusch innan hon fick gå ut i hagen igen.
 
För mig blev det lite mat och sedan har jag mest slappat, gått runt och små fixat lite saker. Men imorgon blir det andra bullar. Ska träna för Malin, städa mitt rum och tvätta täcken hade jag tänkt. Får se vad som blir gjort och inte.... Vi hoppas på allt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0