Clarins!

Nu på Kicks har vi en kampanj där man kan köpa 3 produkter och betala för två på Clarins produkter. Så jag var ju faktiskt tvungen att köpa och testa deras produkter. Produkterna innehåller högkoncentrerade växtextrakt och varje produkt har bra forskning bakom sig och används på många salonger runt om i världen. Genom forskningen bakom produkterna som Clarins lanserar och har, lovar de att du kommer känna skillnad bara efter en månad.
 
Jag har testat i några dagar och min hy känns faktiskt bättre och välmånde. Jag har även att det är sommar, har jag en känslig och torr hy så jag köpte mina produkter efter den kombinationen och bra hjälp av de andra i butiken.
 
Kommer om någon månad göra ett inlägg i om hur jag känner att min hud är och så för att ge bra tips till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0