Efter ett stopp kommer nästa!

 
Hej på er! Stått lite tomt här de sista. Har fullt upp med både jobb, körlektioner och teori plugg. Kajsa har sträckt sig så kan inte rida och vet inte när jag kan det igen=/ Ja statusen just nu, inte så jätte roligt just nu men ska iaf få jobba på Kicks på lördag :) Längtar faktiskt lite, är så himla kul där ♥
 
Snabbt sminka av mig och sedan hoppa in i duschen väntas nu sedan får jag inta sängen för några timmars sömn.
 

Spenderade min kväll igår med världens underbaraste pojkvän, bättre kan man inte ha! ♥ God mat i Sandsjö baden, testade köra hans automat och sedan någon timmas mys innan han åkte hem. En lyckad kväll helt enkelt.♥  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0