Fullt upp!!!!

Hej på er!
 
Vilken dag jag har haft, börjar dagen med körlektion som faktiskt gick ganska bra. Tog sedan bussen till Stenshult och gick sedan över 5 km hem. Väldigt skönt faktiskt. Dags att börja röra på sig igen då jag ska orka rida igen. Gjorde sedan gröt med äppelmos till för att äta det undertiden jag satt och pluggade körkorts teori, asså gud vad svårt det är och då är jag ganska duktig av mig. Tror och hoppas att det släpper desto mer jag kör.
 
När jag sitter och typ målar mig själv grön för att det inte går som jag vill med teorin så ringer äntligen Charlis och meddelar att min sadel har kommit. Ni förstår inte hur glad jag blev! Så snabba beslut och så byta om på 8 minuter och sedan var jag på väg till bussen för att åka upp till Charlis i Jönköping.
 
När jag sedan kommer in och får se min sprillans nya sadel så ja blev jag helt förälskad. Så snygg!!!!! Hittade sedan två snygga schabrak också och så fick det bli nya stigläder. Buss hem sedan, äta och sedan ut och testa den nya sadeln och ja kan inte sätta ord på hur skön sadeln var och hur fin min underbara häst var! Vi klarade oss från regnet också så skönt!
 
Så äntligen är vi på banan igen, känns så underbart!
 
 
 
Såhär fina var vi idag när vi tränade! Sadeln och väldigt snyggt schabrak! Älskar livet och denna häst! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0