Lite nya häst saker!

Som jag berättade i lördags så var vi och shoppade lite häst saker på både Charlis och Hööks.
 
Jag fick med mig en matreduserare till Kajsa, hon gillade den inte direkt men allt för att hon ska få svårare att äta så hemskt mycket mat. Men det verkade som att hon inte åt något alls så får nog byta lite fram och tillbaka med den gamla vi har också.
 
Hittade även ett nytt bett på Hööks rean, det är med äppel smak och ska ändå vara lite skapare med tanke på piggarna som står rakt ut. Har ridit på det och det kändes sådär. Antingen sög hon så på bettet att hon var onårbar eller var det bara för att det var snällare än vad jag brukar rida på så hon var ganska pigg och ja, onårbar.
 
Fick också med mig ett par snygga benskydd i brunt, äntligen! Tycker brunt är så snyggt och med tanke på att jag hoppas hitta en brun dressyrsadel till henne som passar om någon vecka på Charlis då vi ska provrida sadlar ser jag fram emot att träna i dessa skydd.








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0