Min dag!

Hej!
 
Idag blir det inget inlägg om tankar och funderingar då jag inte kom på något bra att skriva om. Så tänkte att jag istället delar med mig av min dag som har varit både bra och trevlig:)
 
Börjar dagen med långtur till häst i över 2.5 timmar tillsammans med Mamma, Agneta och Gunvor och hästarna. Kajsa var så himla fin idag, kunde för en gångs skull galoppera lugnt och sansat och hjälpa Flinta att inte tagga ihjäl sig utan vara moraliskt stöd för han. Kajsas vanliga uppgift hihi :)
 
Blev sedan go fika med bullar, muffins och choklad kaka med grannarna. Super trevligt och gott om inget annat. Spenderade sedan eftermiddagen med att kolla en film, kollar youtube klipp och bara ha allmält tråkigt. Vid 5 tiden kom våra tyska vänner på middag så satt och var trevlig mot dem och åt mat.
 
Resten av källen blev det en film och filande av matrial från naglarna. Så segt och tråkigt. Funderar på vad jag ska göra härnäst med dem... Tåls att fundera på :)
 
Nu har jag duschat och gjort mig iordning för sängen, tänkte plugga lite till körkortet sedan blir det sängen och sova. Imorgon väntas några syslor jag borde gjort förlängesedan. Hoppas jag kan fixa alla!
 
Ha en fortsatt bra kväll så önskar jag alla som jobbar imorgon en bra dag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0