Mina favoriter! ♥

When The Beat Drops Out - Marlon Roudette
 
Oj vilken låt, både disco låt men ändå så mycket känslor. Den sätter sig på hjärnan helt klart!
 
 
Freak - Molly Sanden
För några dagar sedan släppte hon denna låt, har tyckt lite sådär men när jag väl såg henne på Lotta på Liseberg så är jag verkligen övertygad om att hon skapar riktigt bra matrial som kommer släppas snart, hoppas jag! Lite svår låt i början men gud vad bra den är från från refrängen och med alla höjningar blir det så maffigt! Lika så texten beskriver så mycket!
 
 
Wasted Love - Steve Angello
 
Att ge för mycket, de ni. Jag nu kommer Steve Angello tillbaka utan sina två andra kompanjoner och som det låter neranför så kommer han nog tillbaka med fett bra musik! Vi får vänta och se! Låten om bortkastad kärlek och att man ger men ändå inte ger allt tycker jag stämmer så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0