Mysig dag!

Vilken underbar dag jag har haft. Börjar dagen med att vakna jämte min älskling, äta god lunch som min pojke serverade mig. Sedan bärde de av till jobbet, jobbade 11-15 och vid 14.30 kom the familj till mig på kicks så hjälpte min mamma med en ögonskugga och sedan gick de lite på stan medans jag jobbade klart.
 
När jag jobbat klart åkte vi till charlis för att kika på lite allt möjligt, mamma skulle ha en flughuva till Flinta jag hittade en ny mulhållare till Kajsa så hon inte kan äta så för grömmat mycket, hoppas hon inte hatar mig för det bara. Vi besämde även en tid så jag kan prova ut en ny sadel till min lilla prinsessa med tanke på att vi ska ha kvar henne!
 
Sedan blev det även en vända till Hööks för lite shopping, hittade snygga benskydd till Kajsa och ett nytt bett som jag ska testa imorgon. Får se om hon gillar det hihi. Herrarna ville till Biltema så då fick vi helt enkelt åka dit med
dem.
 
Åkte sedan till Niclas för att visa var han bor, då min bror var väldigt nyfiken på det. Sedan gick vi in till stan och åt mat på Twincity, jag tog en god cessarsallad med kyckling, alltid så himla god där. Sedan gick vi vidare till piren och åt god glass tillsammans. Så himla mysigt verkligen och så himla trevligt!
 
Drog oss sedan vidare hem till Niclas för att sedan åka hem. En helt enkelt super bra dag! Älskar verkligen sådanna här dagar, önskar att man kan få fler dagar som dessa! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0