Ny sadel! √

Äntligen är sadel problemet slut, idag bar jag, mamma, pappa och självklart Kajsa oss till Jönköping för att prova sadlar på Charlis häst och hund. Vilket trevligt bemötande och väldigt kunnig personal! Sådant gillar jag :)
 
Som vanligt provar jag några stycken sadlar och självklart är det faktiskt den första som passar bäst och som jag tycker känns skönast. Denna gång valde jag faktiskt en dressyr sadel för det är det jag och Kajsa ska satsa på.
 
Men som alltid så är jag lite petig och ska ha i brunt så vi fick beställa en helt ny sadel som förhoppningsvis kommer hem någon gång nästa vecka! Hoppas verkligen i början då jag verkligen vill ha sadlen nu!!!!
 
Tänkte att jag visa er när jag har fått hem sadlen hihi:) Längtar så förgrömmat mycket hihi!
 
Men en annan sak som jag måste berätta om, är att Kajsa var så himla duktig idag, hon stog snällt när vi sadlade och skötte sig när jag red och damen fick väldigt mycket beröm både för hur fin hon är och hur hon rörde sig så jag är så glad och lycklig att det faktiskt är min häst! Glädjen och lyckan rusar innom mig just nu och är faktiskt så himla glad att jag har min underbara häst kvar! :) ♥
 
 
Så här söt var hon idag innan vi åkte hemifrån♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0