Gamla 2014 ♥

Tänk nu har det gått ytterligare ett år, ett år med allt vad man kan tänka sig. Det är nog ett av de bästa åren på länge om ni frågar mig. Självklart har vissa stunder också varit jobbiga och det har varit många val att ta men så är det i livet och för att komma vidare till sitt mål så måste man ta sina val.
 
Den bästa dagen på detta år var studentdagen den 6 juni, som jag har längtat efter denna dag och som blev den bästa och tyngden som jag har haft på mina axlar i så många år släppte och jag blev fri! Kan än idag känna den lyckan och glädjen som jag den dagen hade och se tillbaka och känna glädje och lättnad.
 
Ett tungt beslut vilade också på mina axlar gällande min häst Kajsa. Jag kände väl att det kanske var dags att någon annan skulle ta över henne och får en hästkompis för livet men efter dåligt intresse från marknaden och mycket tänkande så valde jag att behålla min underbara häst. Det bästa beslutet jag någonsin har tagit. Hon är den bästa hästen och jag kan verkligen inte hitta någon bättre häst, hon är min bästa häst!  Så länge hon är frisk och kry så ska hon vara i mina ägor min lilla tant hihi ♥
 
Det roliga är att jag har kommit in så bra med jobb nu i sommar och i höst. Har haft sådan tur helt enkelt och det är så himla kul. Självklart inget fast men att jobba extra på ett och samma ställe näst intill varje dag i veckan gör att man får förhoppningar på att man behövs och till våren blir det nog en fast tjänst hoppas jag!
 
Något som många nog inte trodde var att jag kunde ta körkort på 4 veckor, ja, fyra veckor. Helt galet jag håller med men jag klarade det på första försöket konstigt nog. Jag som var så anti och rädd för de där och jag klarade det. 
 
Att dela ner och uppgångar med Niclas min kära pojkvän har också varit ett rent nöje. En stark liten man med mycket vilja och helt enkelt gör som han vill jämt... Men jag älskar han ändå och hoppas 2015 blir ett bra år tillsammans med honom och att alla framtidsplaner blir till dem bästa!
 
Som ni hör har det hunnits med en hel del och detta är bara en liten del av allt som hänt under året. Bloggen ska under 2015 bli snyggare och bättre så hoppas ni vill följa med ytterligare ett år!
Ha en fortsatt bra nyårs dag och 
Gott Nytt År mina vänner!
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0