Blogga eller ej....

Jahopp skulle inte jag börja blogga? Hade sjukt mycket bra och roliga inlägg som jag skulle laggt upp här men nej så blev det inte. Alltid händer det något, har fått jobba tre dagar extra plus att jag jobbade hela förra veckan och bor i Jönköping då så är inte hemma om nätterna. Sjukt skönt att inte behöva åka fram och tillbaka, utan att jag kan bo hos min pojk. ♥
 
I tisdag så fick jag min nagel avbiten av min häst, så har sjukt ont i fingret och ja asså halva naglen har ingen nagel så japp inte skönt alls.
 
Idag åker vi till Öland, ska bli skönt att komma iväg lite nu när väl varmen har tittat fram, love it♥
Så ska försöka bränna på brännan lite så jag inte behöver skämmas över min vita kropp haha ;)
 
Kommer hem på söndag och sedan är jag hemma till torsdag, jobbar torsdag-lördag. Hoppas det går bra:) och då ska jag försöka uppdatera er med en massa kul :)
 
Ha det bra så länge Puss!♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0