Morgondagens naglar :)

Sitter och planerar hur mina naglar ska se ut imorgon och kan meddela att det är svårt. Vill verkligen göra något annorlunda och det ska jag verkligen göra denna gång men det ska se snyggt och ändå stilsäkert ut och om man använder glitter är det verkligen en balans gång mellan för mycket och cool detalj tycker jag. Vi får hoppas att det ändå blir helt okej, sämre än vad det är nu kan det inte bli:) 

Kommer börja min dag med att äta frukost och sedan fila bort mina gamla naglar och sedan sitta och pilla och fixa med nya naglar. Ska försöka gå upp lite tidigare imorgon för att göra detta så det inte behöver ta hela dagen, men det är verkligen omständligt att göra på sig själv!



Litet smakprov på vad som komma skall:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0