När saker och ting inte blir som man tänkt sig....

Ja tyvärr är det en sådan dag, skulle ju gått upp tidigt och fixat naglarna och så men sovde väldigt länge och när jag sedan kom till ro att fixa naglarna blev saker inte som jag tänkt mig så fick ta och fila bort och göra om igen. Naglarna är faktiskt inte klara än, de ska nog få sig en omgång med vitt på sig för att de inte blev som jag ville. Det är verkligen inte lätt det här! :(

Dammsög sedan hela nedervåningen och plockade med tvätten och åt mat. Tog en storstädning på mitt rum och bytte lakan i sängen och damm torkade. Imorgon ska det dammsugas bara.

Ikväll har jag suttit vid tv:in och kollar ikapp de avsnitt som jag inte sett av olika serie. Duschat och ätit hallon och druckit te och nu är det dags för mig att hoppa i säng för några timmars sömn, alltid något;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0