BALEN 3 JUNI 2014♥

Hej!
 
Som jag skrev för några dagar sedan så skulle jag visa er hur min bästa vecka på väldigt länge var och såg ut. Jag gick balen själv och det tyckte inte jag alls var konstig utan helt normalt. Hade en väldigt rolig balkväll med god mat och trevligt sällskap. Så jag led ingen nöd alls! Älskar min fina klänning och har både sminkat mig, gjort naglar och håret helt själv för att verkligen få det som jag ville ha och jag är så glad att jag fick de som jag ville ha det! Stolt över mig själv! Här nedan kommer ett ihopa plock av bilder mamma tog på mig innan vi åkte in till Nässjö denna regninga dag, 3 juni 2014. Ett minne för livet!♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0