FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Hej på er!
 
Vad längesedan jag var inne här... Inte bra men här är jag igen! Och jag ska bättra mig för saknar att blogga. Men tänkte faktiskt berätta att jag lever efter såhär två veckor efter studenten. Vill bara säga det att baldagen var det roligaste, finaste och helt underbar dag. Att jag fick möjligheten och att jag valde att gå själv var nog det bästa jag gjort. Och bara älskar att få klä upp mig, för jag älskade min klänning så himla mycket.♥
 
Sedan kommer vi till den bästa dagen i mitt liv! Min studentdag!  Asså vilken dag, den bästa i mitt liv typ! Att få springa ut från en skola och aldrig mer behöva sätta min fot i en skola på ett bra tag är av ren och skär lycka! Det är så fantastiskt!
 
Har massor av bilder och ska välja ut ett urval som jag ska dela med mig här för att ni ska få ta del av de bästa dagarna i mitt liv! Hoppas ni ser ifram emot det för det gör jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0