sova, sova nästa!

Att somna vid två mitt i natten för att man inte kan sova kan vara rätt påfrestande iaf för mig. Gick iaf och köpte frukost på Rosetten idag på morgonen till mig och pojkvännen. Satt och myste en stund innan han gick och la sig och jag åkte hem till mig här i Hylletofta. Gunvor kom så vi fixade hennes naglar och sedan blev det lite matlagning och sedan tog jag mig en sovstund i sängen så blev inget stall idag. Orkade verkligen inte.
 
Sovstunden förlängdes med antal olika avsnitt av serier, skulle för tillfället kunna gå och byta om till pyjamas och sedan gå och lägga mig igen. Sjukt hur en förkylning och för lite sömn kan göra med en.
 
Imorgon väntas jobb på mammas jobb. De betyder att jag måste gå upp apa tidigt och ja de är jag ju inte van vid. Får se hur det går och om jag överlever.
 
Hoppas ni där ute har det bra och att ni kan sova gott och håller er friska.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0