Home is always the best!

 
Finns inte vad jag vet men hade varit väldigt skönt hihi. Här hemma blev det stallet, Agneta kom och hjälpte oss att klippa Kajsa. Skönt att få bort hennes enorma päls. I år har hon fått sådan tjock päls både snabbt och väldigt tidigt. Har varit lite omständigt med tanke på att våra hästar går ute om nätterna än. Så skönt för dem!
 
Som knorr på denna lördag blev det god tacos med familjen, gud vad konstigt det kändes att sitta tillsammans med dem och äta. Har ju inte blivit de så ofta de senaste då jag jobbat på kicks så mycket och är knappt hemma i veckorna.
 
Efter det blev det en skön dusch och sedan in smorning av verkligen hela kroppen. Än har jag inte blivit alldeles för torr så hoppas verkligen oljan jag använder funkar. Sitter nu i sägen och skriver här till er!
 
Ska strax bädda ner mig för att sova för imorgon väntas ridning vid tio och sedan ska jag bada Kajsa så jag slipper stövet som kom fram idag. Man märker verkligen att man inte varit i stallet eller att man kan göra de rena när de har sådan päls som hon har. Galet!
 
Fullt upp helt enkelt! Alltid kul! Önskar er en fortsatt kväll och en trevligt morgon dag :)
 
 
Dagens kanelbulle med tanke på att det är kanelbullens dag och för att jag älskar bullar hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0