Portkod 1525

Blev inte som väntat med bilderna på Kajsa och mig. Så är det alltid! Idag har jag varit och jobbat på Kicks, fullt upp nästan hela tiden och förberedning inför att jag helt själv ska stänga på fredag och vara helt själv i butiken på söndag. Hoppas att det går bra och att jag inte dör.
 
Tog bussen hem och har suttit nu en stund och kollat på nya Portkod 1525 som hade premiär ikväll. Gillar verkligen sådana serie :) Och helt värd att kolla på! Tog sedan två avsnitt av modellpojkarna, kul program. Man blir rätt förvånad utav att den branschen är så tuff!
 
Till tittandet blev det ostbågar och JULMUST! Asså det är oktober och man kan redan köpa julmust hihi super bra för mig som älskar julmust! Så japp nu var första julmusten för denna jul i magen hihi!
 
Nu väntas avsminkning och sedan sovdags för mig. Imorgon blir det jobb hos mamma, hoppas man kommer ihåg allt kan ju bli lite jobbigt annars hihi ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0