Asså herremingud jag har körkort!


 
Hej!
 
Vilken tid jag haft tills idag, har hänt så himla mycket. Jag har jobbat på Kicks och på min mammas jobb. Väldigt kul! Jag har fixat mitt förgrymmade körkort idag också! Asså herregud vad konstigt det känns :S Man tror inte det är sant... Så är det, ikväll blir det kurs med gänget på Kicks likaså på torsdag.
 
Nu ska jag packa lite sedan fixa lite mat och sedan göra mig iordning för kvällens kurs i Jönköping. Sover sedan hos min prins och tar en sjukt tidig buss till Sävsjö imorgon morgon för att jobba hos min mamma. Fullt upp helt enkelt.
 
Kajsa mår bättre, men har inte hunnit vara hos henne så mycket för att jag har haft fullt upp med körkortet men nu kör vi. Ska träna för en tjej på lördag, ska bli kul! Hoppas det funkar bra och att Kajsa sköter sig!
 
 
Hoppas du har haft det bra!
 
 
 
Mina senaste dagar har sett ut såhär... Äntligen klar! LYCKA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0