Hemma i skogarna igen!

Hej på er!
 
Hemma i Hylletofta nu igen efter några dagar i staden med jobb och övernattning hos min pojkvän. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Idag har det jobbats i 3 h och sedan hemfärd hit och fixa min mosters naglar och min kusin. Väldigt roligt och trevligt:) Blev så nöjd med resultatet! Tog dock inte bild :(
 
Blev god mat och god efterrätt tillsammans med dem, så trevligt så!
 
Nu ligger jag i sängen, imorgon väntas hästfika vid 11 och sedan ska det ridas efter det tillsammans med grannen. Hoppas att min dam inte är allt för galen och att jag orkar med att rida henne. Blir nog att longera henne några dagar fram över också så hon får rusa av sig en del. Väntas eventuellt träning på tisdag så blir jobbigt om hon är för het då. Får se hur hon är.
 
Ne nu väntas sängen, för att sova så att jag inte är allt för trött imorgon ju. Önskar er en fortsatt bra helg! Puss!♥
 
 
 
 
Snodde bilden från kusinen min, ett av dagens arbeten! Rosa gellack på narturlig nagel! Så snygga naglar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0