MY DAY!

Dagen har varit bra. Har kunnat bocka av många olika saker för att komma ner till noll på listan. Dagens göra har bestått av att mejla mina fel på min lön från kicks, mejlat arbetsförmedlingen, packat upp mina väskor och planerat in Charlis super stora häst rea näst nästa helg!
 
Har även fått ytterligare än kusin, en liten flicka! Asså äntligen! Min kusin skrev på sin fb att det var 18 år sedan det kom en flicka och ja, det var det ju för det var ju jag. Sedan dess har det bara kommit en massa killar. Hatar inte mina kusiner men att det blev en tjej nu gör det lite mer intressant! Så hoppas vi syns snart!
 
Longerade min häst idag också, gick lite bättre och hon verkade slappna av lite mer så det känns bättre. Ridningen blev faktiskt mycket bättre idag också så det kändes verkligen roligt att komma upp på ryggen igen. Körde ett konditions pass med henne för att hon skulle springa av sig och lugna ner sig. Hon var het men under kontroll så det kändes skönt. Hon har dock fått en sådan päls såå hon svettas som en gris, hon till och med fraggade på halsen idag, inte helt okej va? Dags för en klippning kanske;)
 
Imorgon ska jag jobba på Kicks, 11-18 sedan på kvällen kommer Kim och skor hästarna. Ska även longera Kajsa och kanske rida beronde på hur hon känns. Ska ju träna för Therese på onsdag och vill ju inte att hon ska vara för trött. Mycket att tänka på!
 
Nu har jag duschat, kollat ett avsnitt på en serie och målat naglarna. Nu väntar sängen för några timmars sömn för att sedan jobba imorgon. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och att ni får en bra dag imorgon! ♥
 
 
 
För några dagar sedan....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0