---> onsdag....

Det är tisdag och jag är glad och trevlig! :) Vendela fixade håret på mig idag på hantverken med Nina :) Plattade och fixade, fint blev det! Tack Vendela :D ♥
Flyttade fram en lektion så vi fick sluta tidigar, härligt! ♥ Pappa kom och jämtade mig och vi åkte till farmor för att äta god mat!♥ Träffade även Jenny och Patrik, alltid trevligt ju!♥

Hem och fixa lite sen ta lite kort som ska skickas till Stockholm på mig och min bror. Så hoppas något blev bra, önskar de iaf!♥ Annars händer det inte allt för mycket, mest lullar runt här hemma. Försöker plugga till historia provet imorgon men orkar verkligen inte och kan verkligen inte lära mig något=/ Plus att vi har matte prov imorgon... hatar verkligen detta! Ingen lyckad dag! =/ Eller vi får se;)

Kolla igenom bilderna och sen får jag försöka plugga lite, hoppas något fastnar!♥ Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0