En bra dag!

Bläää vad sent de blev igår eller i natt... men läste ut en bok och känner mig överlycklig! Dagen har varit bra i övrigt, på hantverken fixade jag håret på Vendela. Blev skit snyggt! Engelska och svenska asså nja kunde vi ju hoppat över.

Skolan är jätte tråkigt typ men de är bara denna och nästa vecka sen är det lov! Äntligen! Får se hur lovet spenderas, hoppas något kul händer iaf:)

Efter som att jag sov igår så gav jag mig ut till min häst idag, tog paddocken för att träna men allt blev bara fel och jag blev så less så jag red hem igen... Kändes inte bra!

Imorgon är det onsdag och värsta dagen på hela veckan typ.... bara en massa tråkiga lektioner=/ Kanske händer något kul imorgon vi får se hoppas på det iaf:)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, godnatt mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0