Ensam dag...

Ensam dag, pappa körde in mamma till Eksjö och Oskar åkte och lekte. Jag själv förblev hemma, har suttit framför datan, tv:in och mobilen, pratat telefon konstant. Tur att de går iaf!
Tur att man har en sådan snäll faster som kommer och tar med sig sin " kille" och vi är ute och åker lite fyrhjuling och grillar korv i mörktet. Ibland blir en dålig dag bra iaf:)

Pappa har kommit hem men mamma förblir i Eksjö, får se när hon kommer hem. Annars så ska vi åka och lämna lite kläder till min bror och sen händer de nog inte så jätte mycket. städa lite och så tror jag. Känns väldigt tomt=/ bara jag och pappa är hemma. Vi klarar oss de tror jag!♥

Hörs pussokram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0