Jag är annurlunda och kommer alltid var!

Godkväll kära läsare! Nu sitter man här igen, idag är det torsdag och vi har haft historia och hantverk. Fixade naglarna på Hannah och ja dom blev både coola och snygga!♥

Ikväll så har jag varit och tränat i paddocken, gick hyfsat bra. Vi hoppade lite och hade det kul. Racade en del, hon är pigg asså... lite jobbigt. Imorgon får hon en behövlig vila!♥

Blev att städa rummet och duscha och fixa  den vita utväxten, asså fy vad hemskt de är=/ fattar inte att jag kan vara så ljus som jag är lite skrämmande=/ Men funderar på att bli ljusare eller var tror ni? Skulle jag passa i mörkblond? Vi får se vad det blir, jag har mina funderingar;) ♥

Imorgon är det fredag och det känns bra. Skönt med helg lixom, fast har en del o göra... massa läxor som ska vara inlämmnat nu innan jul plus att vi har historia prov på onsdagen... asså förlåt men det är inte kul=/ Vi får se vad som händer!
Imorgon kommer även Patrik hit♥ vi får se vad som händer, vi hittar ju alltid på oväntade saker;) ♥

Men nu ska jag faktiskt hitta sängen, man måste ju vara någolunda pigg imorgon;) Puss!♥



kommer aldrig mer sätta foten innanför din dörr igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0