Lyckligare kan man inte vara!♥

Oj oj här städas de för fullt, tur att Patrik kommer en gång i veckan minst så jag får det städat! ♥ Det är onsdag och dagen har nog varit helt okej. Matte provet gick mycket bra men historia provet gick helt åt skogen... Ååå jag som ville ha de betyget! Hoppas han kan förstå iaf. :) ♥

Annars så händer det inte allt för mycket, städar mitt rum ska även damsuga nere våningen oxå fick jag åder om ;) Ska duscha och bädda rent i sägen sen. ♥ Måste ju vara rent och frescht :) ♥ Men nu ska jag fortsätta Godkväll!♥


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Jaha, vad otäckt! :o Tur att det inte gick värre än det gjorde!

2011-12-22 @ 11:33:15
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0