Mobilen=död....

Godmorgon kära läsare!

Sitter just nu i Nässjö på skolan och har engelska, dom andra i klassen sitter vid Mac datorer men som vanligt så funkade inte min inloggning på dom. Asså förlåt men lite cp! Så sitter i en öppen data sal med gamla datorer där min inloggning helt konstigt funkar... Asså blir grön!

Aja ute snöar de som aset och åskat och blixtrat de har de gjort hela morgonen, de verkligen snöar! Inställt historia  och sen idrott. Inte alls sugen på att byta om för att vara med. Fryser typ ihjäl överallt här. Det är hemskt!

Och mobilen har fått fnatt nu igen, asså den funkar verkligen inte. Så om jag inte svarar på hela dagen så kanske de beror på därför. Får se om jag får igång den, hoppas det iaf!

Ne nu ska jag fortsätta skriva på min uppsatts! Ha en bra dag kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0