Tisdag!

Godmorgon kära läsare!♥

Gick och la mig ganska vetigt igår så kom upp lite tidigare idag, så känner mig duktig! Har ju varit så trött att jag knappt inte orkat gå upp så har fått stressa en massa för att hinna med allt man ska göra under en morgon. Men bara 3 dagar nu:D Sen kör vi på sovmorgon varje dag!♥

Idag är det tisdag och förra veckan tvättade jag Vendelas hår så idag så ska jag få tvättat:) Ska bli skönt!♥ Annars händer det inte allt för mycket, måste fixa en muntlig redovisning, historia prov + en inlämning och matte prov nu innan jul och allt är på onsdag. Ja, det här känns då inte så bra...

Inget mer tjat nu ska jag fixa klart mig så ni får ha en bra dag!:)♥ Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0