10 april 17:45


Hej på er alla söööta !

Sitter här ny duschad carro. Ska snart åka till Vrigstad till johans mamma.
Sen blir de att festa loss haha :)
Hela natten lång !!!

Idag har de inte hänt så mycket pluggade lite på morgonen sen blev det att gå
ut till min pålle. Blev inte att rida idag tyvärr.
Kajsa har fått muskelsammandragningar runt sin ryggrad så de går inte att rida på några dagar =/
Hon har även fått köttsår på bakbenen =/
Så jag hatar allt !

Aja skulle vilja ha någon som skjutsar johanna till Vrigstad nununu !
Jag hatar detta jävla fucking helvetes damp kuk fitt jävla landet !

Hatar !!!


Allt är upp o ner typ hatar de !


Ne nu orkar inte jag skriva mer för är så jävla förbannad !





Ha en bra kväll puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0