11 april 21:45


Hej på er!

Nu var de ett tag sen. Och jag känner på mig att detta inlägg kommer bli långt,
bara för att jag måste få skriva av mig en stund typ. Kommer bli ganska många
punkter tror jag...


Ibland känner jag mig värdelös som att jag inte finns till räckligt till alla,
att jag inte har tid till alla. Att jag kanske lägger min tid på fel saker, men försöker verkligen
lägga min tid på saker som gör mig glad men de är ofta svårt känns de som.
Kan man inte bara få tillbringa tiden med den man vill för att sen få de som man vill
Men livet är så mycket svårare...

Har en vänn som heter johanna och hon gör alla mina dagar till dom lyckligaste.
Hon är väldigt saknad just nu jag menar verkligen sjukt mega saknad.
Önskar att hon var här nu med sitt skratt och livade upp min tillvaro en aning :) <3

Har en pojkvänn som alltid finns där för mig, han ger mig allt jag vill ha men jag klagar bara på han.
Vet inte hur jag ska kunna tacka han men jag älskar han så otroligt mycket på alla vis.
Men kan inte för klara allt jag känner för dig, men försöker för varje dag som går.

Jag vill tacka min mamma som finns där även att jag kan skita i dig.
Skulle jag inte ha dig vet inte jag vem jag skulle vara. 
En ensamt barn i värden, ja jag kallar mig barn för de är jag än och de älskar jag <3 

Din blick är sorgsen
Vet vad du känner jag förstår så väl, att
Tankarna skrämmer

I en värld full av människor så
Växer vår ensamhet
Å i mörkret inom dig finns vilsenhet

Men i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Har fått sin färg av förtröstan

Le lite grann nu
Va inte ledsen jag minns knappast när, ja
sist såg dig skratta
om världen gör dig galen
och bara ser allt i svart
så finns jag där
mitt i din mörkaste natt

Och i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Är vackrare än du anar

Jag minns knappast när ja
Sist såg dig skratta
Om världen gör dig galen
och bara ser allt i svart
så finns jag där
mitt i din mörkaste natt

Och i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
I dina ögon dina ögon
dina ögon så speglas allt
i dina blå ögon finns havet och himlen
så va inte rädd att leva här

För dina ögon dina ögon
Har fått sin färg av förtröstan


Idag har de inte hänt så mycket, kollade på P.S I love You med johan idag
och blev verkligen rörd av den, skulle aldrig kunna släppa något sådant ...
Så otroligt vacker film <3 

Sen blev de att morsan kom och hämtade mig och jag packade upp lite och donade,
blev att äta och sen ut till Kajsa.

Då jag tvättade hennes sår och vi gick en sväng så hon fick sträcka på
ryggen, sen när man kom hem igen blev de att masera ryggen och
hennes muskel knölar och smörja hennes sår.

Vill att hon ska bli frisk igen orkar inte vänta på att inte få rida=/
Vill rida på åkrarna i rusande galopp.
Ingen ser oss vi är som änglar som svävar på marken
Min lääääängtaaaaaaan är så stor <3

Nu är de bara 17 dagar kvar tills jag åker till Turkiet.
Kommer bli så skönt med varmen och vattnet.
Men kommer sakna alla där hemma <3

Mitt lov har varit mycket bra typ:)
Har varit med johnna och johan typ lika mycket och de känns bra :)
Har även shoppat en del :)
De gillar vi :)
så tack för att ni hjälper mig så att jag orkar andas varje andetag <3

Imorgon är de skola igen och de ska bli kul tror jag haha:)

Tack alla som finns här för mig, ni gör så jag orkar med mig själv<3
Alla får ha en bra kväll så får ni höra hur morgondag har varit imogon :)
Hoppas ni gillar de :)

Älskar er <3






puss





Kommentarer
Postat av: Bästa vän johanna<3333

Du är bäst, du lyser alltid upp min dag Caroline. Jag ska tacka dig en dag för allt :) du är mer än bäst :)

älskar dig mest av allt <3333

2010-04-12 @ 13:05:18
Postat av: älsklingen<3

du är så underbar älskling:) älskar dej så otroligt mycket kommer aldrig släppa taget om dej du är den jag vill dela mitt liv med för evigt<3 lovet har varit super finns inget som kan göra de bättre än du älskling:) älskar dej mer än nått annat Caroline erika fransson Högberg<333333

2010-04-12 @ 14:23:08
Postat av: älsklingen<3

du är så underbar älskling:) älskar dej så otroligt mycket kommer aldrig släppa taget om dej du är den jag vill dela mitt liv med för evigt<3 lovet har varit super finns inget som kan göra de bättre än du älskling:) älskar dej mer än nått annat Caroline erika fransson Högberg<333333

2010-04-12 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0