13 april 15:40

Hej på er :)

Ursäkta min dåliga uppdatering igår, orkade inte med min data :S
Ja den har ju fått fnatt =S Tyyyyyyyyp !

Idag är de tisdag och de är en kort dag i skolan så åkte med far min hem och nu sitter jag här,
har gjort mat och ska väll äta snart när morsan kommer :)
Sen blir de stallet :D
Funderar på om jag ska rida eller om jag bara ska gå med henne:) 

Aja vill färga mitt hår och köpa kläder :D
Vill göra om mitt rum med :D
Och ny mobil och data vill jag oxå ha!
Ny säng med !

Som ni alla vet så älskar jag att shoppa mycket :D


Efter stallet blir det att fixa naglarna och duscha, och välja ut vad jag ska ha på mig imorgon.
Tömma datan med tror jag :D
Sen ska jag väll typ sova :D


Men nu ska jag lyssna på John Mayer och städa klart mitt rum ser förjävligt ut :O

Ha en bra kväll uppdaterar senare :)






puss and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0