14 april 22:15

Hej på er!

Sitter här och skriver på svenska arbetet som ska lämnas in på fredag.
Är typ klar snart, mycket hjälp av Josef som gör att jag inte kommer ligga efter, tack Josef :D <3

Idag har de varit skola typ, min näsa rinner hela tiden och jag hostar och har ont i halsen.
Tål typ inte pollen eller något as jobbigt =/
Menmen jag lever ju haha lyckliga jag :D

Idag har man skrattat en jäkla massa skönt de ibland, för jag älskar de :D

S- tiden blev att vara med johanna och linnea hade jätte kul typ satt
och gjorde ingenting typ haha vi älskar de :D

Efter skolan blev de konfimation, då vi sjöng, ritade och åt glass vi gillar:D

När man kom hem blev de att sitta med svenska arbetet Jag hatar de !

Men är ju snart klar de gillar vi :D:D

De är typ min dag.. Ska snart gå och lägga mig,
men de kommer väll inte bli föra 23 tror jag inte=/
Kan inte sova typ :S

Saknar sommaren<3


Ne nu ska jag skriva klart ha en bra kväll och sov så gott pussokram<3

Kommentarer
Postat av: Josef

Det var så lite!



Men nästa gång är det min tur att titta på dina papper! :D

2010-04-16 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0