15 april 22:00

Hej på er :)

Sitter här och har gjort klart mitt svenska arbete typ.
As glad typ :)

Dagen har varit bra, de har varit skolan, pluggat och kören.
Låter kanske segt men så får de vara ibland.
 
Imorgon är de fredag och jag har hemkunskaps läxa som jag inte har kollat på
och sen har jag 3 matteläxor som ska in 
och så har vi ett svenska arbete som ska lämnas in med.
Fatta mycket!

Aja skolan är fan cp !

Ska berätta om min helg :)

På fredakväll åker jag och johanna till vrigstad till johan sover där,
sen på lördags morgon åker vi till ullared :D
Fatta vad jag längtar =/

På söndag ska vi sjunga med kören och sen blir de 20 års kalas för Pär.
Haha :P En kulig helg som vi kommer älska <3

Johanna du och jag förevigt, hand mot hand, hjärta mot hjärta, tanke mot tanke.
VI KLARAR ALLT TILLSAMMANS :D <3

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova ha en bra kväll pussar <3 

 

Kommentarer
Postat av: johanna <333

Du är allt för mig <333

2010-04-16 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0