19 april 19:00

Hej på er !

Glömmde att blogga igår kväll sen, men iaf blev inte stallet.
Var inne och hade ont i magen ist. Somnade typ inte alls tidigt som jag trodde att jag skulle göra.

Aja idag är de måndag, och jag har pratik denna veckan och jag kommer vara döööööööd.
Är på dagis i Vrigstad och alla bara skriker på mig hela tiden,
fick panik verkligen.

Slutade typ 14 idag och tog bussen hem och gick ut och red.
Behövde verkligen komma ut en sväng och kajsa var väldigt glad åt de med.
Vi gillar glada hästar:)

Men hennes knölar är fortfarande kvar och de gillar vi inte.

Hoppas de försvinner snart...

Kom nyss hem från utvecklings samtalet haha med Börje Larsson.
Vi gillar han :D

Det gick typ as bra :)
Men funderar på sommar skola i sommar, skulle behöva detta.

Ska snacka med mor och far senare ikväll.

Ikväll händer inte mycket tror jag inte, ska leta upp en frida tidning och fixa mina naglar
och sen plocka iordning mina saker på mitt rum.

Sen ska jag väll sova tror jag :P <3

Ha en bra kväll puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0