22 april 21:40

hej på er !

Dåligt av mig igår sorry.

Idag har de inte hänt så mycket varit på dagiset, hatar fotfarande barnen.
Mer än vad jag gjorde igår fan!

Blev att äta lunch med älskling även denna dag.

Sen blev de att gå tillbaka och pyssla med barnen.

Slutade runt 16 tiden då de blev att gå till älsklingen.
Vi myste endel och var och köpte glass och godis på jotos till alla jävla barn på killingen!

Sen vid 19 tiden blev de att gå till kören och sjunga, de gick väldigt bra,
vi började sjunga på 3 nya låtar.
De gick super :)

Nu sitter jag här igen med mulle under armen och tummen mitt i mun
och johan bakom mig och han skrattar * hahaha*

om ni undrar så älskar jag min JohanErikMallander av hela mitt hjärta <3

Ska även sova här i natt så får se om man sover något i natt hihi
Man kan ju hoppas :P

Jag har en vänn
som jag håller väldigt kärt.
Hon finns för mig jämt och ständigt
och jag älskar henne av hela mitt hjärta, bara du kunde förstå detta !

JohannaEmmyAmandaRöstedal <3


Ne nu ska jag sova ha en bra kväll och hoppas alla får en bra dag imorgon:)

puss<3  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Önska jag kunde förstå det :(

förlåt..

2010-04-22 @ 22:36:50
Postat av: johanna

Önska jag kunde förstå det :(

förlåt..

2010-04-22 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0