24 april 22:45

Hej alla degiga personer där ute!

Idag vaknar man vid 6 tiden av att väckarklockan ringde och johan han grymtade...
Blev att duscha och sen åka till Rörvik och sega oss...

Slutade tidigare men utan pizza de blev man ...

Men kom hem tidigare för att fixa mig och de gillar vi...

Sen vid 14 tiden kom alla typ ... Segt och varmt som vanligt typ...

Blev att äta och äta och äta heltiden... Ätit ostbågar idag med gott gott
länge sedan typ...

Sen när alla hade åkt, så tog jag och johan en sväng i hans bil.
Testade hans ljud som spelade as gott :)
De älskar vi !

Nu sitter vi här och de blir sängen strax, ska mysa sönder johan har jag bestämt!!!

Alla får ha en bra kväll och sova gott i natt för de hoppas jag att jag gör...

puss på er alla <3



Lite snusk vill ni ju allt se ;)
haha pussokram <3



Kommentarer
Postat av: anonym

jajamen

2010-05-10 @ 17:59:14
Postat av: dadasdsa

mer sånt!

2011-04-10 @ 17:49:58
Postat av: kadkamdkam

kom igen mer sånt! det kommer få mig och massa andra att följa din blogg mer om du snuska lite ibland;)

2011-04-12 @ 11:42:04
Postat av: ssadadas

we love it!! mer sånt!

2011-06-09 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0