25 april 21:00

Hej !

Idag är de söndag och jag gillar inte detta ...
Just nu vill jag bara ligga under täcket och kolla film för en gångsskull...
Orkar inte med alla som bara förändrar sig och vill annat här i värden...
De är som att alla vill annat nu och inte kan stå för de dom sa en gång i
tiden till mig. Alla förendras så fort hela tiden ...
Vill bara flytta bort från allt ...


Aja idag har de inte hänt så mycket. Johan sov här i natt igen som
han jämt typ gör vet haha :)
Blev att byta sängkläder i sängen och vädra mitt rum, göra klart matte läxorna
och typ inte göra så mycket mer :P
Så dagen har varit slapp :)

Men sen vid 16 tiden blev de duschen och sen vid halv 18 blev de att åka
till Vrigstad och gå till kyrkan :)
Var väldigt kul :)

Men nu är jag hemma igen och typ sitter och letar efter musik som vanligt :)
Men de blir la sängen strax tror jag :)

Har blivit sjuk tror jag med, hatar fan allt nu !!!!

Godnatt!<3




Åker på ONSDAG! sommar välkommen hem till mig nu !!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0