26 april 21:20

Hej på er!

Idag är de måndag och dom gillar vi inte...
Men idag är de inte en vanlig dag, för idag är de Oskars födelsedag.
9 bast nu då haha gillar att :P
Firade han idag på morgonen fick en bamse kram av han haha inte likt han ...

Aja nu ska jag berätta om min dag typ..

Ja skolan idag segt eller mega jävla segt ja!
Efter skolan blev de att åka hem och äta och sen ut till Kajsa.
Blev att rida en sväng, hennes knölar är typ borta nu, * lite kvar av dom*.
De gillar vi :D
Blev att trava och galoppera med idag hon är ju verkligen pigg haha.
Jag älskar!

När man kom in belv de att äta och sen data.
Sen fick jag mega tråkigt så tv de blev de somnade även i soffan
Vaknade av att morsan skrek som en galen ko på mig!
Eh vet inte varför men glass och jordgubbar blev de :D

Duschen väntade sen.. så nu sitter jag här har målat naglarna svarta igen med
Och sängen väntar typ strax.
Morsan vill att jag ska börja packa men aaa du vet jag och packa blir en stor
packning tyvärr tror jag, längtar så mycket nu.

på onsdag säger vi hej då till sverige och hej till turkiet!


Aja nu ska jag gå och borsta mina tänder sen blir de sängen, jag längtar ...


Ha alla en skön kväll puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0