28 april 13:40

Hej på er!

Idag är de onsdag och den har varit en efter längtad onsdag.
Idag vid 17 tiden lyfter vi från Jönköpings flygplats Axamo. 
 
Idag har det inte hänt så mycket ha packat ridit städat och fixat till mig.
Nu strax ska vi ta och åka till Jönköping.
Längtar!

Igår fick jag en prisent av min allra bästa vän johanna<3
Ett ljus var de som jag gillar starkt.
Kommer sakna dig så mycket denna veckan<3

Johan har sovit här i natt.
Kommer sakna han så mycket med <3

Och alla andra som håller mig kärt om hjärtat<3

Kommer blogg och sitta vid msn ca 20.00 på kvällarna så om de är något kolla in då :)

Ring inte smsa inte heller svin dyrt!

Alla får ha en jätte bra vecka pussokram <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0