29 april 21:10

Hej Sverige!

Sitter här och bloggar på min sjukt galna semester.
Turkiet är typ skit!

Det är inte : varmt, maten är inte så god, och alla är på en när man ska shoppa =/ 
 
Just nu hatar ja detta =7

VIIIIIIILL HEEEEEEEM!!!!!

Aja jag får väl försöka klara mig...

Saknar alla där hemma typ!

Johan och johanna kom hit, ni skulle gjort allt bättre <3

Har tagit en massa blider med och de är väldigt fint här med mycket blommor:)

Men nu måste jag tyvärr sluta skriva min tid tar typ strax slut..

men alla får he en bra kväll och morgon pussar<3






Kommentarer
Postat av: BEX

vi kan gärna byta?! :o

2010-04-29 @ 22:01:38
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0