4 april 21:10



hej hopp alla gummi bollar !

Nu är man äntligen hemma! En hel dag i Ramkvilla bara bara äta hela dagen typ matmat jag hatar mat !
Äntligen hemma och man får sitta vid den underbara datan :D
Fast jag är grymt uttråkad =/
Ska försöka ta lite bilder senare :)
Sen blir de att sova tidigt ikväll är Trött som en urholkad bakpotatis haha ;)
Fast johan får la gå och lägga sig senare, den grisen bara väcker mig på monarna =/
Ja Johan sover här i natt och imorgon blir de att fixa med mitt skrivbord och johans bil sen ska jag även träna Kajsa, måste börja träna hennes rygg :)


Aja lite mål jag ska ha för denna månaden :)

1. träna till tusen
2. äta mindre
3. plugga mer
4. rida Kajsa mer
5. ta en massa nya bilder


Imorgon börjar typ lovet ... Fast för mig har de redan börjat :D


Ne nu ska jag ta en massa kort ha de bra alla godnatt :)




puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0