6 april 17:30




Heej :)


Nu sitter man hemma efter en slitsam dag, blev att åka till Johans pappa igår och sova över tills idag :)
Och så idag blev de att baka bröd, bullar och en massa kakor typ :)
Hade jätte roligt :)

Sen vid 5 tiden kom morsan och hämtade mig och johan, vi skjuttsade hem johan och jag åkte hem.

Jag ska snart till johanna där jag kommer tillbringa natten :) 
Imorgon bilr de hem igen och typ tråka skulle tränat men blev inte så ... 
Blir så förbannad ibland ... 


Aja nu skja jag sminka mig och packa, så vi hörs alla små busiga ungar  puss <3 


 


Älskar bara dig mitt hjärta <3





Kommentarer
Postat av: Artist Trading Cards

Good people of togo i was here ok.

2011-05-17 @ 08:55:35
URL: http://artist-trading-cards.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0