7 april 09:45


Hej på er !

Ja, jag är hemma nu då. Blev johanna igår kväll kulkul :)
Hände inte så mycket men de gillar vi :)
Blir att vara i helgen tror jag :D
Lääääängttttttttttaaaaaaaaaar :D:D

Jag är hemma nu och gör inte så mycket har kollade nyss i Tax Free katalogen, mycket jag vill ha =)
Men inget jag kommer få =/
Längtar massa ...
Bara 22 dagar kvar:D:D
Turkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet

Ne, nu får jag sluta drömma!
Ska strax ut till Kajsa träna hårt, sen ut och springa :D
Har gått upp 3 kg nu =/ Och jag bara hatar de !

Ska ha en redig bantningskur nu !
Måste gå ner minst 5 kg och de är ett måste !
Och de ska jag klara !

Min måste lista:

Måste börja plugga  !
Måste gå igenom mina kläder !
Måste städa mitt rum !
Måste göra en massa mer igentligen som jag inte kommer på =/
Haha detta kommer aldrig gå ;)

Ne var mycket de blev ;)
Haha nu ska jag ut och träna och fixa i stallet ha de bra puss



Vill ha sommar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0