8 april 20.30

En dag med Johanna!<3

Dagen började med att man vaknade till morsans rop.
Blev att stiga upp, och göra sig iordning. Sen blev det Vetlanda
med bror och mor. Köpte ett par convers och handlade på Willys
& åt glass med min bror.

Efter detta blev det att åka till Johanna, jo till busiga tant Röstedal.
Där det blev att äta maten Johanna gjort. Vi åt potatis, remoladsås
och laxpinnar. Sen åkte jag till Vetlanda med Johannas mor och bror.

Där köpte jag,
* En blommig väska
* Ett linne
* Ett par tigths
* & en kjol

Sen fick det räcka för dagen och det drog i hop sig och saaben gick till baka
från netto i Vetlanda. Sen åt vi igen. Provade kläder och skrattade som vanligt.

Nog med detta, hoppas alla haft en bra dag.

Puss & Kram



Jag älskar dig bästa vän <33

Kommentarer
Postat av: Korneliusmiriam

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-14 @ 11:56:35
URL: http://korneliusmiriam.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0