9 april 15:15

Hej på er !

Idag är de fredag och de är sista dagen på lovet och jag fattar inte vad jag har gjort =/
Typ ingenting =/
Har ju varit med Johanna och Johan en del har inte varit hemma så mycket känns de som=/
Har inte pluggat på Kemin som jag behövber just nu =/
Har inte städat mitt rum heller!
Hallå vad är jag för männinska ? :O
Konstig en typ !

Sov hos johanna inatt, kallt som vanligt!
Blev att gå upp ganskla tidigt, köpa blomma sen gå till hennes söta farmor som fyller år idag !
Graaaaaattiiiiiis :)

Sen blev de att åka hem till johanna igen och fixa mat, nu sitter man här johanna har nyss duschat, väntar på att morsan ska komma och hämta oss typ :)

Segt kan jag säga !

Kvällen blir lugn tror jag haha Johan sover hos mig i natt och vi ska plugga kemi en fredags kväll de tycker jag är konstigt haha !

Ne nu ska jag vara lite mer social mot johanna så alla får ha en bra kväll puss<3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0