10 augusti 23.20

Godkväll, nu har jag lite att berätta om.
Blev Sävsjö, klippte mig och kollade i affärer.

Gick jätte bra hos frisören men man måste ju verkligen säga vad man ska göra med de.
Eller så är de för att jag är så kräsen och blir väldigt arg om de blir fel...
De är jag och de är bara så ...

När jag kom hem var johan här, mamma fixade pasta salad och kyckling
och jag och johan kollade tv. Har blivit ett redigt tv freek, kollar
jämt på tv känns de som... Men men kollar ju bara på " My super sweet 16 " och
" 16 and pregnat " älskar verkligen dom programen, synd att dom inte
sänder de oftare...

Blev att äta och gå och ta in min gullehäst i vanliga fall, men inte idag!
Springa verkade vara roligt, jag bryr mig inte hon får ju sin egna motion;)
Jag fick inte in henne men sen en timma senare typ fick mamma in henne.
Härligt!

Sen blev de tv efter maten, sen bytte jag om och fixade mig.
Ut och fotade en massa, Johan är min privata duktiga fotare, haha, älskar dig älskling<3

Kvällen blev senare lugn har busat med mini :) han är för roligt :D
Och så har Surran fått 4 små kattungar, för söta :)

Nu vet ni de mesta för idag, kommer några bilder...
Sov så gott inatt pussokram <3



















En dag som började dåligt som blev helt underbaar :) <3



Kommentarer
Postat av: B E X

åhåå kisseunge! överraska mig när jag fyller år med en ;) (a)

2010-08-11 @ 11:08:18
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Mattislene

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-04-17 @ 20:04:36
URL: http://mattislene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0