13 augusti 16.45


Hej!
Klockan blev lite mycket igår så orkade inte blogga. Men ag gick ut en sväng i solen till,
och efter en kvart så kom johan. Vi kollade lite tv och åt mat.
Sen åkte han hem och jag gick ut och srang en runda.
SÅ härligt :)

Tillbaka till idag, ja idag har jag typ ett gjort ett skit.
Bara slappat och kollat tv och varit i Sävsjö på tandläkar besök.
Och jag skötte mig mycket duktigt med tandborsten, hihi vet att jag är duktig ;)

Kom hem vid 4 har läst ut frida tidningen och nu väntar jag bara på johan.
Har tyvärr skit tråkigt och vill hitta på något men vet ej vad...

Hungrig de är jag med =/ vill ha mat!

Ne nu ska jag läsa lite bloggar sen blir de att fiska kräftor :)
Ha en bra kväll kramar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0