16 augusti 09.10

Godmorgon, dålig uppdattering vet men har inte orkat...
Men har varit på marknad och varit i Jönköping.
Köpte lite grejor men inte så mycket mer...

Igår söndag blev de inte så mycket gjort åkte till Eksjö
och hälsade på en släkting som är dålig...
Och sen Sandsjö baden och äta gottgott:)

Väl hemma igen blev de att gå ut till Kajsa, tränade lite och sen red jag
ut en runda, gick bra,lite segt i början tyvärr menmen...

Och idag är de måndag och jag ska städa lite tror jag annas är jag barnvakt.
För min lillebror om ni undrar, tråkigt som vanligt...

Ne nu ska jag äta frukost, hörs senare ikväll puss<3



Kommentarer
Postat av: johanna, en blond hoppryttare

anmäl din intresseanmälan om veckans blogg hos mig! :)

/Johanna

2010-08-16 @ 13:49:18
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0