19 augusti 22.00

Hej och godkväll.
Inte hunnit blogga idag typ. Blev skola och de var bara bra bra :)
Längtar tills imorgon :D

Efter skolan åkte jag och johan till Lamhult och köpte prisent till Bella
hans kusin. Sen hem äta och ut till hästen, red med Anneli:)
Hade väldigt trevligt :D <3

Sen blev de in och duscha och packa. Nu sitter jag med målade naglar.
Blir sängen senare :)

Imorgon blir de johan efter skolan sen på kvällen blir de Nydalas kloster spel :)
På lördag blir de konfirmation och på kvällen ska vi till Anneli :)
Söndagen blir hos Becca :) <3

En fullproppad helg typ och jag är cp trött =/
Vet inte när Kajsa ska få sin tid då =/ tråkigt!

Ne nu ska jag måla naglarna igen ha en fin natt pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0